|
5.Sınıf Yüzdeler Konu Anlatımı- Kazanım odaklı
- Öğrenci seviyesine uygun
- Soru çeşitliliğini sunan
- Konunun özeti niteliğindedir….
|
5.Sınıf Yüzdeler Konu Anlatımı |
5.Sınıf Yüzdeler Kazanımları |
M.5.1.6.1. Paydası 100 olan kesirleri yüzde sembolü (%) ile gösterir. M.5.1.6.2. Bir yüzdelik ifadeyi aynı büyüklüğü temsil eden kesir ve ondalık gösterimle ilişkilendirir, bu gösterimleri birbirine dönüştürür. Sözü edilen ilişkileri anlamayı kolaylaştırıcı modellerle yapılacak çalışmalara yer verilir. M.5.1.6.3. Kesir, ondalık ve yüzdelik gösterimlerle belirtilen çoklukları karşılaştırır. M.5.1.6.4. Bir çokluğun belirtilen bir yüzdesine karşılık gelen miktarı bulur. |
- Öğrenci seviyesine uygun dille anlatım yapılmıştır.
- Örneklerle konu desteklenmiştir.
- Özet bilgiler ve notlarla özet niteliğindedir.
- Sık karşılaşılan örnekler kullanılmıştır.
- Kazanım düzeyine ualştırmayı amaçlamıştır.
- Konular parça parça modüler olarak kazanım kazanım sırlanmıştır.
- Her konuya cevabı saklayan soru cevap örnkelmesi yapılmıştır.
- Okula yardımcı öğrenmeyi pekiştirme amaçlı hhazırlanmıştır
- Konu anlatımı öğrenci seviyesine uygun olarak yapılmıştır.
- Konu örneklerle pekiştirilmiştir.
- Konu anlatımı sırasında görseller kullanılmıştır.
- Temel kazanımlar dikkate alınmıştır.
- Konulara ait sitemizde yaprak test ve interaktif tesler mevcuttur.
- Öğrenci seviyesine uygun dille anlatım yapılmıştır.
- Örneklerle konu desteklenmiştir.
- Özet bilgiler ve notlarla özet niteliğindedir.
- Sık karşılaşılan örnekler kullanılmıştır.
- Kazanım düzeyine ualştırmayı amaçlamıştır.
- Konular parça parça modüler olarak kazanım kazanım sırlanmıştır.
- Her konuya cevabı saklayan soru cevap örnkelmesi yapılmıştır.
- Okula yardımcı öğrenmeyi pekiştirme amaçlı hhazırlanmıştır
- Konulara ait sitemizde yaprak test ve interaktif tesler mevcuttur.
|
Aşağıdaki sayfaları ziyaret etmenizi tavsiye ediyorum.
5.Sınıf Matematik Test İndirmek İçin>>
5.Sınıf Matematik Konu Anlatımı için>>
5.Sınıf Matematik Testleri Çözmek için>>
5.Sınıf Matematik daha çok içerik için>>